wtorek, 17 grudnia 2013

To będzie historia związana z miejscem, które widzicie na tym zdjęciu. Zgadnijcie gdzie zaprowadzimy Was w swojej kolejnej opowieści?


Dla podpowiedzi dodajemy jeszcze jedno zdjęcie
I mamy nadzieję, że lubicie takie zgadywanki:)
Osobie, która jako pierwsza odgadnie i napisze w komentarzu jakie to miejsce - specjalnie zadedykuję następną opowieść. Zwycięzca naszej zabawy może też wskazać osobę, której chce ją zadedykować:). Zaczynamy! Trzymam kciuki! Mam nadzieję, że odgadniecie, ale nie za szybko:)

Zdjęcia On

8 komentarzy:

  1. wygląda jak Owczary.. hmm.. ale coś mi drzewa chyba nie grają ;)

    to pisałem ja, Baranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To piszę ja Baba na wsi - krążysz po dobrej okolicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Babo.. to nie są Owczary?? Rychwałd niegdysiejszy?

      baranekpb

      Usuń
  3. Jeszcze nie minął czas konkursu:) Obowiązek milczeć mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa..... myślałem, że to obowiązuje zasada "złotej bramki" :D

      Usuń
  4. A tak, tak, ale podgrzewamy atmosferę, żeby zwycięzca miał ewidentna satysfakcję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiesełycia w Swystowym Sadzie -BMunia

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej Pani gratuluję wytrwałości! Wyniki ogłosimy jeszcze dziś:)

    OdpowiedzUsuń