niedziela, 9 lutego 2014

Mój pomysł


Potrzebujesz awokado, ser typu feta i suszone pomidory.
Odbywa się premiera tariełków (o nich tutaj). Jest sałatka mojego pomysłu, chociaż może sałatka to brzmi zbyt szumnie...

Wystarczy pokroić w kostkę ser, w mniejszą kostkę awokado lub pół i około ½ zawartości słoiczka z suszonym pomidorami o wadze 285 gram.

Wszystko umieszczam w miseczce, dodaję oliwę z oliwek, tak na oko, solę, pieprzę i ja dodaję jeszcze czosnek – inaczej nie umiem:). Delikatnie mieszam. 

Nam smakuje. Szybko się robi i jest super na przekąskę albo niespodziewanych gości.
Smakuje jeszcze lepiej z grzankami czosnkowymi, konieczne zrobionymi z bagietki samodzielnie.

Gdyby ktoś zaryzykował to czekam na opinie na temat mojego pomysłu.


Akurat nie mieliśmy bagietki:)

Zdjęcia Baba na wsi i On

6 komentarzy:

  1. Już jestem głodna ,zostało coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm:) Może następnym razem się uda!

    OdpowiedzUsuń
  3. utrzyj jeszcze trochę korzenia imbiru, nie można zastąpić suszonym. dopiero mniam, chociaż z różnych stron świata

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo:) To koniecznie sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorzej jak innym zaczyna przeszkadzać:). Ale my nie damy rady, hihi

    OdpowiedzUsuń